Sel hooajal on Hiiumaa Arenduskeskus korraldamas neljast koolitusest koosnevat digiturunduse teemalist koolituste sarja. Koolitused on mõeldud üksteist täiendama. Esimene koolitus sarjast on digistrateegia loomine.
Digistrateegia loomise koolitus pakub ettevõtjatele ja turundajatele põhjalikke teadmisi ja praktilisi oskusi digiturunduse tõhustamiseks. Koolitusel tegeleme ärieesmärkide määratlemise ja sihtrühma analüüsiga, mis on digiturunduse strateegia aluseks, seejärel liigume edasi konkurentsi analüüsi ja brändi positsioneerimisega. Õpime valima sobivaid digikanaleid, looma efektiivset sisu strateegiat, mis toetab ettevõtte eesmärke ja määrama õigeid mõõdikuid digiturunduse tulemuslikkuse hindamiseks.
Koolitus on praktiline ja selle tulemusel valmib sinu ettevõtte digiturundusstrateegia. Päeva lõpus saad edasised juhised ja ressursid, et oma digiturunduse oskusi jätkuvalt arendada.
Koolituse teemad:
- Ärieesmärgid – digiturunduse strateegia ja ärieesmärkide seadmine digistrateegias, nende olulisus, mõju ja roll ettevõtte edu saavutamisel; osalejad sõnastavad oma ettevõtte ärieesmärgid;
- Sihtrühma ja konkurentsi analüüs – kuidas mõista ja segmenteerida sihtrühma, et luua tõhusamad turundustegevused; ideaalse kliendi persona loomise vajalikkus ja protsess; osalejad loovad sihtrühma profiile ja analüüsivad konkurentsi;
- Brändi sõnum ja positsioneerimine – brändi identiteedi ja sõnumi tähtsus ja nende mõju kliendisuhtlusele; brändi positsioneerimine ja eristumine; osalejad loovad või täiustavad oma brändi sõnumit ja positsioneerimist;
- Kanalid ja sisu – digikanalite valiku tähtsus ja nende roll strateegias, pöörates tähelepanu nende sobivusele sihtrühma ja eesmärkidega; erinevate sisutüüpide kasutamine, kuidas neid kohandada valitud kanalites ja sihtrühma vajadustega; osalejad valivad oma kanalid ja sisu.
- Mõõtmine – räägime, kuidas valida mõõdikuid, mis aitavad hinnata digistrateegia tulemusi; vaatame mõõdikuid, et oskaksid tõlgendada ja kasutada andmeid oma strateegia kohandamiseks; osalejad harjutavad tulemusi mõõtma ja tõlgendama.
Millal? 19. märts 2024 kell 10.00 – 16.00
Kus? Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse seminariruumis, Vabrikuväljak 1, Kärdla, sissepääs A korpuse uksest.
Registreerimise tähtaeg 11.03.2024. Osalejate arv on piiratud.
Pane end kirja siin: https://forms.office.com/e/R4VKKU0CK3
Osalustasu 65€ (lisandub käibemaks)
Tasumine arve alusel ettenähtud tähtajaks.
* Koolituse kogumaksumus on 2180.- + km, millest 65.- + km on omaosalus osaleja kohta
Koolitaja – Priit Kallas
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg, kes on korraldanud ja läbi viinud üle 700 turunduse ja ettevõtlusega seotud koolituse, seminari ja konverentsi nii eesti kui ka inglise keeles. Ta tegeleb internetiturundusega aastast 1996 ja tema igapäevatöö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub. Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.”
Koolituste sarjas on veel tulemas:
- 04.04.2024 Digiturundusplaani koostamine (strateegia põhjal)
- 09.05.2024 Sisu loomine digikanalitesse (digiturundusplaani põhjal)
- 10.09.2024 Chat GPT ettevõttes ja turundustegevustes
Korraldaja kontakt:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee