Hea Lääne-Eesti turismiasjaline!
Ootame Sind neljapäeval, 3. detsembril 2020 kell 10-16 põnevale ja praktilisele koolituspäevale: Andmepõhine turundus – Google Analytics, Google Ads ja orgaaniline nähtavus Google’s (algtase).
Toimumise koht: Šampanjabaar ja resto Kork, Sadama 30a, Kärdlas.
Koolitusel saad teada, kuidas Google Analyticsiga algust teha, milliseid parameetreid jälgida ning kuidas nende analüüsi põhjal tegevusplaani koostada. Koolitusel käsitleme Google Analytics-i algtõdesid, mida rakendades parandate märgatavalt oma turunduskampaaniate efektiivsust. Koolitus on praktiline ning koolituse osavõtjatest lähtuv.
Google Adsist räägime, kuidas luua ise lihtsam kampaania ning millised on olulised kriteeriumid, mida tuleks jälgida. SEO osas käsitleme põhialuseid, mida enamus kodulehti oma huvides ära paraku ei kasuta. Väikesed nipid tõstmaks konkurentsitaset ja Google nähtavust.
Osaleja poolt vajalik eeltöö, et koolitus oleks maksimaalselt kasulik:
– Osalejal peab olema kaasas oma sülearvuti
– Osalejal peavad olemas olema Google Analyticsi täisõigused (tihti on see arendaja käes), ilma nendeta ei saa Google Analytics’it seadistada
Koolituspäev algab orienteeruvalt kell 10 ning lõpeb kell 16. Täpne koolitusprogramm saadetakse osalejatele meilile. Koolituse omaosalus on 20 € inimese kohta. Tegu on soodushinnaga – koolituse läbiviimist toetab Lääne-Eesti Turism.
Koolitust viivad läbi Diana ja Tanel Taluri (Marketing Sharks OÜ):
Diana Taluri (https://www.linkedin.com/in/dianataluri/) – Diana on viimased 20 aastat olnud tegev interneti meediamaastikul, kus peamiselt nõustanud Eesti ettevõtteid reklaamikampaaniate ja erinevate koostööprojektide osas. Pea 10 aastat Delfis lõi tugeva alustala tundmaks tarbija käitumist veebis, selle aja jooksul sai välja töötatud koostöömudeleid, mis kasvatasid külastust tänastel internetiäride tipptegijatel – Auto24, ON24, kv.ee, City24, Osta jpt. Oma turundusalaseid teadmisi käis ta täiendamas EBS-i magistrantuuris, mille lõpetas 2009. aastal. 2011 aastal alustas ta ettevõtlusega Austraalias, kus kaasasutas abikaasaga brändi Marketing Sharks. Tänaseks on Marketing Sharks Eestis 8 aasta jooksul aidanud mitmeid Eesti ettevõtteid veebis paremaid tulemusi saavutada. 3 aastast edastas ta oma teadmisi ka EBS-i tudengitele aines e-äri. Diana teab, et andmepõhine turundus kombineeritud kõrgema taseme klienditeenindusega tagab iga ettevõtte edu!
Tanel Taluri – Taneli IT kogemus algab ajast, kus interneti asemel olid kasutusel BBS-id ja 4 Mhz protsessor oli tipparvutite südameks. Tema eelnev pikk kogemus IT kasutajatoes (PCT arvutid, Ordi AS, Põhja Politseiprefektuur), müügitöös (IT grupp / Dell sülearvutid), projekti- ja ärijuhtimises (mitmed pereärid) aitab näha valdkonna tervikpilti ja seda just kliendi võtmes. Viimased 10+ aastat on peamine fookus tal suunatud just Google turundusele (SEO ja Google Ads), et pakkuda klientidele kvaliteetset ning kasumlikku teenust – olla nähtav maailma suurimas otsingukanalis.
Koolitust korraldab MTÜ Lääne-Eesti Turism koostöös Hiiumaa Arenduskeskusega. Koolituspäeva ellu viimisel lähtutakse Terviseameti soovitustest.
NB! Koolitusel osalejate arv on piiratud, seega on vajalik eelnev registreerimine: https://forms.gle/N8HxvYyavMrfRjGr5
Lisainfo:
Elisabet Mast
Tegevjuht
MTÜ Lääne-Eesti Turism
elisabet@westestonia.com