Ettevõtjate inspiratsioonihommikule tuleb Andres Kuusik kõnelema sellest, mis paneb inimesi teatud teenuseid või tooteid eelistama ja ostma ning kuidas seda teadmist tootearenduses ja turunduskommunikatsioonis reaalselt ära kasutada.
• neuroturundus ehk ostuotsuse psühholoogiline mõjutamine
• pilgujälgimise ja emotsioonide mõõtmise meetod
• millist infot saame, kui kombineerida nutikalt turu-uuringud neuroteadusega
• olulisemaid avastusi ja praktilisi ettepanekuid, mis erinevate uuringute käigus välja on tulnud
Aeg: 27.05 kell 9:00-10:30
Koht: Zoom veebikeskkonnas
Osalemine: tasuta
Vajalik on eelnev registreerimine: http://bit.ly/inspiratsioonihommik2705
Andres Kuusik on Tartu ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja. Ta on 15 aastat töötanud erasektoris erinevatel turundusega seotud ametikohtadel alates spetsialistist kuni turundusjuhini välja. Viimase 10 aasta jooksul on ta konsulteerinud ja koolitanud paljusid ettevõtteid peamiselt turunduse strateegilise juhtimise ja tarbijakäitumise teemadel.
Neuroturunduse labor tegutseb Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetoolis tarbijauuringute keskusena Tartus. Katseid viiakse läbi nii Eestis kui välismaal.
Väike sissevaade teemasse: https://www.uttv.ee/naita?id=25874
Ettevõtjate inspiratsioonihommiku eesmärk on mõelda ja arutleda erinevatel olulisematel ja päevakajalistel teemadel, et aidata Hiiumaa ettevõtjatel silmaringi laiendada ning anda värsket vaadet oma tegevustele. Ja ehk ka julgustada uutele tegudele.
Lisainfo Angela Koit, tel 5041337
angela.koit@hiiumaa.ee