Hiiumaa Arenduskeskus ja Visit Saaremaa tutvustasid saari rahvusvahelisel turismimessil ITB Berlin Now. Tänavune ITB mess toimus 9.-12. märtsil esmakordselt virtuaalses vormis. Tegemist oli B2B messiga ehk mess oli suunatud vaid rahvusvahelisele turismitööstusele. Virtuaalkeskkonnas oli võimalik jälgida messiprogrammi, leida sobivaid kontakte, teha online-kohtumisi ja vahetada visiitkaarte.
Hiiumaa osales messil koos Visit Saaremaaga. Ühiselt tutvustati puhkamisvõimalusi Lääne-Eesti saartel. Läbi viidi 18 üks-ühele online-kohtumist reisikorraldajate ja teiste turismisektoris töötavate Eesti saartest huvitatud inimestega. Saari tutvustavaid materjale jagati mitmekümnele messikülalisele, tagasiside oli positiivne. Sakslased on Eesti saartest endiselt väga huvitatud.
Kontaktide leidmisel ja kohtumiste planeerimisel keskenduti saarte kõige olulisematele välisturgudele: Saksamaa, Läti, Soome, samuti oli kohtumisi Leedu ja Rootsi turu esindajatega.
Läbiva teemana jäi kohtumistelt kõlama, et inimesed igatsevad väga reisimist. Keerulisest olukorrast olenemata on reisikorraldajad optimistlikud ja loodavad, et riikidevaheline reisimine võiks hoogustuda suve teises pooles. Ennekõike oleneb see kogu Euroopa vaktsineerimise käigust.
Hiiumaa ja Saaremaa osalesid ühe virtuaalse messiboksina Visit Estonia ühisstendis. Saaremaad ja Hiiumaad esindas kolm inimest: Kristina Mägi Visit Saaremaa poolt ja Mariliis Aiaste ning Triin Vasli Hiiumaa Arenduskeskusest. Kuna ITB mess toimus esmakordselt virtuaalkeskkonnas, oli messiplatvormil ka teatavaid puuduseid: kontaktide otsimine oli võrdlemisi keeruline ja seetõttu oli kohtumiste hulk varasemate analoogsete üritustega võrreldes väiksem. Messiplatvorm ei olnud väga kasutajasõbralik.