28.-29. juunil toimub Hiiumaal inforohke, intensiivne ja meeleolukas kahepäevane “Tunne Hiiumaad” ja külalislahke klienditeeninduse koolitus suvehooajaks valmistuvale klienditeenindajale.
28. juunil teeme kell 10.00 -17.00 ringsõidu mööda Hiiumaa põnevaid paiku ja külastame Hiiumaa turismiasutusi. Ringreis toimub koostöös Helgi Põlloga.
29. juunil räägime, millist infot Hiiumaa kohta enim küsitakse ja püüame üheskoos neile vastuseid leida. Samuti tutvustame erinevaid Hiiumaaga seotud materjale. Seejärel keskendume sellele, kuidas klienditeenindajana erakordset kliendikogemust luua.
Meie klienditeenindaja on oma ettevõtte ning Hiiumaa esindaja ja visiitkaart. Klienditeenindajate panusest sõltub, milline on külastaja elamus, kas ta soovitab Hiiumaad tuttavatele ja soovib siia tagasi tulla.
TUNNE HIIUMAAD:
Osalejad saavad Hiiumaa legendaarse giidi Helgi Põllo ringsõidul Kärdlast Kassarisse ja sealt Kõpu kaudu Kärdlasse tagasi, teada erinevaid fakte ja lugusid Hiiumaa kohta. Külastame Hiiumaale olulisi vaatamisväärsusi, räägime nii Hiiumaa ajaloost kui tänapäevasest elust-olust. Saab oma silmaga näha ja käega katsuda. Pühapäeva hommikul räägime erinevatest Hiiumaaga seotud infokanalitest, sh uuenevast veebiväravast Hiiumaa.ee. Saame teada, mida turismiinfost peamiselt küsitakse ja kust leida külastajate küsimustele vastuseid.
Koolitajad: Helgi Põllo, SA Hiiumaa muuseumid teadur ja Hiiumaa giid ning Kristel Üksvärav, Hiiumaa turismiklastri juht
KLIENDITEENINDUS:
Klienditeenindaja on oma ettevõtte esindaja ja visiitkaart. Tal on otsene kontakt külalisega. Seega on külalislahkuse mõistmine ja edendamine eriti oluline. Külalislahkus on see eriline “miski” mis tavalise teenuse asemel erakordset kliendikogemust loob. Koolitusel õpid praktilisi ja koheselt rakendatavaid oskuseid külalislahke elamuse loomiseks!
Koolitaja: Olde Hansa restorani endine teenindusjuht, Karusselli puhveti üks loojatest ning psühholoogiline nõustaja ja terapeut Ege Riitsalu.
Koolituse tulemusel osaleja oskab:
- mõista sügavamalt külalislahkuse olemust;
- kujundada veelgi paremaid külalislahkuse hoiakuid;
- luua igast kokkupuutest külalislahke elamuse;
- mõista erinevaid klienditüüpe;
- luua kliendiga väga head ja külalislahket suhet;
- lahendada keerulisi olukordi;
- oskab hoida ennast ja oma tiimi liikmeid;
- mõista ja kujundada klienditeekonda ja külalislahkust;
- leida ning hoida töökirge ja -sära.
Miks on külalislahkus oluline?
Külalislahkusel on väga oluline roll külastajate rahulolu, hoiakute ning seeläbi ka ettevõtte ning kogu sihtkoha konkurentsivõime kujundamisel. Külalislahkus võimaldab paremini mõista nii külastajat kui ka oma enda töötajat.
Külalislahkuse arendamine aitab luua veelgi mõnusamat külastajakeskset keskkonda ja muuta oma teenus veelgi meeldivamaks ja nauditavamaks. Seeläbi tõstes nii ettevõtte kui ka sihtkoha kui terviku konkurentsivõimet.
Teenus ei koosne kunagi ainult füüsilisest vaid ka emotsionaalsest väärtusest. Külalislahkus ongi see väärtus, mis paneb kliendid sinust rääkima, taas tulema ja sinu juures rohkem aega veetma.
Registreerumine:
https://forms.office.com/r/uHSLdTMyG3
Registreerida saab kuni 26. juunini.
Siit leiab sotsiaalmeedia Facebookis oleva ürituse https://fb.me/e/1LXYa6RvT
Osalustasu:
20€+km ja Hiiumaa Turismiklastri liikmetele 10€+km
Kursuse kontaktisikud:
Kristel Üksvärav, tel 5156329, e-post kristel.uksvarav@hiiumaa.ee
Koolitus toimub Hiiumaa PATEE programmi raames ning on rahastatud Euroopa Liidu Euroopa Regionaalarengu Fondist.