Külalislahkuse praktiline koolitusprogramm on just sulle kui soovid, et sinu külalised saaksid nii hea kogemuse, et nad tuleksid ikka ja jälle tagasi ning soovitaksid sinu ettevõtet ka oma sõpradele ja tuttavatele.
“Külalislahkuse meistriklass” koolitusel saad koheselt rakendatavaid praktilisi näpunäiteid loomaks tavalise teenuse asemel erakordset kliendikogemust.
Ootame osalema ettevõtteid, kes soovivad oma külalislahkust edendada.
Kestus: 2 päeva: 12. ja 13. aprill 2023 kell 10.00 – 16.00
Koht: Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse õppeklassis, Vabrikuväljak 1, Kärdla, sissepääs A korpuse uksest.
Osalejate arv 15. Osalejad valitakse vastavalt registreerimisvormil välja toodud osalemise põhjustele ja motivatsioonile.
Osalustasu 50 eurot (lisandub käibemaks). Hiiumaa Turismiklastri liikmetele 30 eurot (lisandub käibemaks).
Tasumine arvega või kaardimaksega kohapeal (NB! sularahas tasuda ei saa).
Registreerumine 3. aprillini 2023: https://forms.office.com/e/zcHFhNghFG
𝐊𝐨𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚𝐝:
🔸 Olde Hansa restorani pikaaegne juht ja Thomas DISC meetodi konsultant Aile Laansalu
🔸 Olde Hansa restorani pikaaegne personalijuht (ning Starmaker OÜ endine tegevjuht) ja Thomas DISC meetodi konsultant Tene Link
🔸 Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu asepresident ja turismimaastikul tegev nii välisturiste Eestisse toova reisikorraldaja Via Hansa Eesti juhina kui ka Vihula Mõisa juhatuse liikmena Külli Karing
Koolituse tulemusel osaleja oskab:
- mõista sügavamalt külalislahkuse olemust;
- kujundada veelgi paremaid külalislahkuse hoiakuid;
- näha Hiiumaa turismivõimalusi läbi külalise silmade;
- luua igast kokkupuutest külalislahke elamuse;
- mõista erinevaid klienditüüpe;
- luua kliendiga väga head ja külalislahket suhet;
- veelgi paremini hoida oma klienditeenindajaid;
- mõista ja kujundada klienditeekonda ja külalislahkust;
- disainida teenindusprotsessi;
- näha konkurente kasulike koostööpartneritena;
- leida ning hoida töökirge ja -sära;
KAVAS:
1. Päev
09.45-10.00 Saabumine
10.00-11.00 Meretagune Hiiumaa kui turismisihtkoht.
11.00-12.00 Külalislahkus kui teadlik tegevus. Mis paneb külalised sinust rääkima.
12.00-13.00 Lõuna
13.00-14.30 Külalise kogemuse loomine ja külalise teekond. Praktilised oskused, kuidas luua lihtsate vahenditega rohkem väärtust.
14.30-14.45 Paus
14.45-16.00 Loome külalislahke töötegija teekonna. Kuidas luua väärtuslik ja atraktiivne töökoht.
2. Päev
09.45-10.00 Saabumine
10.00-12.00 Erinevad klienditüübid ja suhtlusoskused.
12.00-13.00 Lõuna
13.00-14.30 Keerulised suhtlusolukorrad teeninduses.
14.30-14.45 Paus
14.45-16.00 Praktiline lõputöö: külalise teekonnast lähtuvalt teenindusprotsessi loomine.
𝐀𝐢𝐥𝐞 𝐋𝐚𝐚𝐧𝐬𝐚𝐥𝐮 on Olde Hansa restorani pikaaegne juht ja Thomas DISC meetodi konsultant Aile jagab oma 20-aasta jooksul omandatud teadmisi, oskusi ja kogemusi külalislahkuse vallas. Tema tööks on olnud nullist teenuste ülesse ehitamine, teenindusmeeskondade hoidmine ja koolitamine, teenusekvaliteedi tõstmine ja kliendisuhete hoidmine. Lihtne on luua väärtust, kui sul on käes kuldvõtmekesed, mis loovad nii töötajates kui klientides rahulolu. Just neid kuldvõtmekesi, mis Ailet ei ole kunagi alt vedanud, meiega ta jagabki.
Tene Link on tegutsenud üle 20. Aasta külalislahkuse äris. Ta teostas end Olde Hansa retsorani personalijuhina, luues kogu ettevõttes töötaja positiivse töötajakogemuse ning tegeledes töötaja teekonna kõikide etappidega, alates värbamisest kuni organisatsioonist väljumiseni. Tene on ka Thomas DISC sertifitseeritud koolitaja ja nõustaja.
𝐊ü𝐥𝐥𝐢 𝐊𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 on Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu asepresident ja turismimaastikul tegev nii välisturiste Eestisse toova reisikorraldaja Via Hansa Eesti juhina kui Vihula Mõisa juhatuse liikmena. Külli 20-aastase turismikogemuse pagasis on turistide “meelitamine” Eestisse erinevatelt turgudelt ja neile reisielamuste korraldamine Eesti eri paigus; ning ka Vihula Mõisa välja arendamine lagunenud mõisast tuntud turismitooteks. Külli vaatleb Hiiumaad kui külalislahket sihtkohta ja Hiiumaa turismiettevõtjate praktilisi võimalusi nii rahvusvahelises vaates kui kohalikus vaates.
Registreeru koolitusele siin (tähtaeg 03.04.2023): https://forms.office.com/e/zcHFhNghFG
Miks on külalislahkus oluline?
Külalislahkusel on väga oluline roll külastajate rahulolu, hoiakute ning seeläbi ka ettevõtte ning kogu sihtkoha konkurentsivõime kujundamisel. Külalislahkus võimaldab paremini mõista nii külastajat kui ka oma enda töötajat.
Külalislahkuse arendamine aitab luua veelgi mõnusamat külastajakeskset keskkonda ja muuta oma teenus veelgi meeldivamaks ja nauditavamaks. Seeläbi tõstes nii ettevõtte kui ka sihtkoha kui terviku konkurentsivõimet.
Teenus ei koosne kunagi ainult füüsilisest vaid ka emotsionaalsest väärtusest. Külalislahkus ongi see väärtus, mis paneb kliendid sinust rääkima, taas tulema ja sinu juures rohkem aega veetma.
Kevadel on veel oodata klienditeenindajatele suunatud praktilist koolitust “Külalislahke teeninduse ABC”.
NB! Koolitus toimub grupi täitumisel. Kohtade arv on piiratud. Koolitust pildistatakse.
Korraldaja kontakt:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee
Koolitus toimub Hiiumaa PATEE programmi raames ning on rahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondist.