Muutuvates turutingimustes, nagu klientide kõrgenenud ootused, konkurentsi kasv ja regulatsioonide karmistumine/muutumine, on ka teenusettevõtted sunnitud üha enam otsima võimalusi efektiivsuse suurendamiseks.
Veel enne kui algab Hiiumaal, loodetavalt rohkete külastajatega hooaeg, kutsume Sind 2-päevasele protsesside juhtimise koolitusele. Ikka selleks, et Sinu ettevõttes saaksid protsessid senisest veelgi targemalt juhitud.
Koolituse käigus läbivad osalejad tervikliku arendustegevuse elutsükli, kuidas arengukohti tuvastada, lahendusi kavandada ning neid edukalt ellu viia kasutades protsessijuhtimise, disain mõtlemise ja muudatuse juhtimise parimaid praktikaid.
Lühiloengutele järgnevad praktilised harjutused, kus osalejad saavad katsetada uudseid lähenemisviise enda esindatud organisatsiooni baasil. Aktiivõppe osakaal 60-70%.
Koolituse tulemusel osaleja:
- oskab teenusettevõtte protsesse mõista;
- oskab elimineerida mittevajalikud tegevused;
- oskab informatsiooni lõppkasutajatele paremini edastada;
- oskab informatsiooni üheselt ja arusaadavalt luua ning jagada;
- oskab korraldada teenusprotsesse nii, et ajakulu väheneb;
- oskab korraldada teenusprotsesse nii, et klientide rahulolu suureneb;
- oskab korraldada teenusprotsesse nii, et see aitab hoida kulusid kokku kvaliteeti vähendamata;
- oskab korraldada teenusprotsesse nii, et protsessi efektiivsus suureneb;
- oskab rakendada muudatuste juhtimise parimat praktikat protsesside kujundamisel.
Koolituse toimumise aeg: 14. ja 21. mail 2021
Reede, 14. mai
päevakava:
09:00 -10:30 Protsessijuhtimine kui mõtteviis. Liivalossi teooria. GEMBA jalutus
10:30 -10:45 Paus
10:45 -12:15 Kliendi väärtuse tuvastamine. Disain mõtlemine. Probleemide tõendamine
12:15 -13:00 Lõuna
13:00 -14:30 8 klassikalist kadu. Koostöö, kiirus ja kuluefektiivsus
14:30 -14:45 Paus
14:45 -16:15 Väärtusvoo kaardistus. Probleemide hindamine. Arengukohtade valik
Reede, 21. mai
päevakava:
09:00 -10:30 A3 protsess. Lahenduste mõjususe kindlustamine. Probleemide juurpõhjuste analüüs
10:30 -10:45 Paus
10:45 -12:15 Kuidas õnnestuda muudatuste juhtimisel – parim praktika, tööriistad ja raamistikud
12:15 -13:00 Lõuna
13:00 -14:30 Tüüpilisimate vigade vältimine arendustegevuste juhtimisel. Riskide maandamine
14:30 -14:45 Paus
14:45 -16:15 isiklikud arenguplaanid ja tegevuskavad koolitusel õpitu rakendamiseks. Tagasiside
Koolituse toimumise koht:
14. mai 2021 Kärdlas
21. mai 2021 Käinas
Täpsemad asukohad anname koolitusele registreerunutele peagi teada.
Koolitusele on oodatud teenusettevõtete juhid ja spetsialistid, kes peavad oluliseks oma ettevõtte võimekuse kasvu, kvaliteeti ning saavutada suurem konkurentsivõime võrreldes teiste edukate ettevõtetega.
Koolitaja Jari Kukkonen on juhtinud pikaajaliselt rahvusvahelist konsultatsioonifirmat, tal on 22 aastat rahvusvahelist kogemust juhtimiskonsultatsioonide vallas: Lean, kuluefektiivsus, kvaliteet, strateegiad, eestvedamine. MBA – Süsteemi insener. Jari on tegelenud nii Eesti kui ka rahvusvaheliste ettevõtete motivatsioonisüsteemide süsteemide ja strateegia loomise ja juurutamisega, lisaks tulemusjuhtimise mõõtesüsteemide tulemusliku rakendamisega. Jari Kukkonen on kvaliteedijuhtimise spetsialist ning osalenud ka rahvusvaheliste kvaliteedijuhtimise hindamise žüriis, esinenud avalikel konverentsidel nii Eestis kui ka välismaal, viinud läbi nii avatud kui ka ettevõtete ja organisatsioonide siseseid koolitusi. Jari on litsentseeritud ISO siseaudiitorite koolitaja ning siseauditi läbiviija, Eesti ainus 20 võtme (20 Keys) litsentsi omav kvaliteedijuhtimise konsultant. Jari on aidanud juurutada arvukalt kvaliteedijuhtimissüsteeme nii kohalikes eraettevõtetes omavalitsustes kui ka sihtasutustes. Jari on olnud mitmel korral nii Eesti kui ka Euroopa ettevõtete kvaliteediauhinna hindajate komisjonis. Jari on alates 2010 oktoober Lean juhtimise akadeemia juhtivkoolitaja.
Koolitus on osalejatele tasuta.
Registreeri end koolitusele siin hiljemalt 07. mail 2021.
Lisainfo: Katrin Hordo
projektijuht
Tel 5341 5285