Ettevõtjale, Koolitused, Uudised

Praktiline koolitus: külalislahkus – teekond püsikliendini

Kestus: 2 päeva, 2. ja 3. mail kell 9.00 -17.00

Koht: Hiiumaa Arenduskeskus, Tuuru majas II korruse õppeklassis, aadressil Vabrikuväljak 1, Kärdla

Osalejate arv: 15

Koolitajad: 

  • Olde Hansa restorani pikaaegne juht ja Thomas DISC meetodi konsultant Aile Laansalu,
  • Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu asepresident ja turismimaastikul tegev nii välisturiste Eestisse toova reisikorraldaja Via Hansa Eesti juhina kui ka Vihula Mõisa juhatuse liikmena Külli Karing,
  • Tales of Revali elamustuuride loojad ning giidid Koit-Georg Peterson ja Kaupo Rebane.

 

Osalustasu: 40 eurot + km ja Hiiumaa Turismiklastri liikmetele 20 eurot + km

Registreerida saab kuni 28.aprillinihttps://forms.office.com/r/v9tv9aH6f8

Külalislahkuse praktiline arenguprogramm on just sulle kui soovid, et sinu külalised saaksid nii hea kogemuse, et nad tuleksid ikka ja jälle tagasi ning soovitaksid sinu ettevõtet ka oma sõpradele ja tuttavatele.

“Külalislahkus – teekond püsikliendini” koolitusel saad koheselt rakendatavaid praktilisi näpunäiteid loomaks tavalise teenuse asemel erakordset kliendikogemust.

Ootame osalema ettevõtteid, kes soovivad oma külalislahkust edendada:)

Koolituse tulemusel osaleja oskab:

  • mõista sügavamalt külalislahkuse olemust;
  • kujundada veelgi paremaid külalislahkuse hoiakuid;
  • näha Hiiumaa turismivõimalusi läbi külalise silmade;
  • luua igast kokkupuutest külalislahke elamuse;
  • mõista erinevaid klienditüüpe;
  • luua kliendiga väga head ja külalislahket suhet;
  • veelgi paremini hoida oma klienditeenindajaid;
  • mõista ja kujundada klienditeekonda ja külalislahkust;
  • disainida teenindusprotsessi;
  • näha konkurente kasulike koostööpartneritena;
  • leida ning hoida töökirge ja -sära.

Esinejad:

Aile Laansalu on Olde Hansa restorani pikaaegne juht ja Thomas DISC meetodi konsultant

Aile jagab oma 20-aasta jooksul omandatud teadmisi, oskusi ja kogemusi külalislahkuse vallas. Tema tööks on olnud nullist teenuste ülesse ehitamine, teenindusmeeskondade hoidmine ja koolitamine, teenusekvaliteedi tõstmine ja kliendisuhete hoidmine. Lihtne on luua väärtust, kui sul on käes kuldvõtmekesed, mis loovad nii töötajates kui klientides rahulolu. Just neid kuldvõtmekesi, mis Ailet ei ole kunagi alt vedanud, meiega ta jagabki.

Ailega süveneme järgmistesse teemadesse:

  • Inimese põhivajadused;
  • Hoiakud külalislahkuses;
  • Erinevad klienditüübid;
  • Meeskonnaliikmete eest hoolitsemine;
  • Millega külalise teekond ja külalislahkus algab ja kus lõpeb;
  • Teenindusprotsess ja klienditeekond.

 

Külli Karing on Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu asepresident ja turismimaastikul tegev nii välisturiste Eestisse toova reisikorraldaja Via Hansa Eesti juhina kui Vihula Mõisa juhatuse liikmena. Külli 20-aastase turismikogemuse pagasis on turistide “meelitamine” Eestisse erinevatelt turgudelt ja neile reisielamuste korraldamine Eesti eri paigus; ning ka Vihula Mõisa välja arendamine lagunenud mõisast tuntud turismitooteks. Külli vaatleb Hiiumaad kui külalislahket sihtkohta ja Hiiumaa turismiettevõtjate praktilisi võimalusi nii rahvusvahelises vaates kui kohalikus vaates.

Käsitletavad teemad:

  • Pilguheit eemalt: meretagune Hiiumaa kui turismisihtkoht. Mis on karid ja võimalused?
  • Miks ja kuidas jõuab nii välismaine kui ka kodumaine turist Hiiumaale?
  • Kuidas leida need parimad külastajad ning olla neile atraktiivseks sihtkohaks ja heaks koostööpartneriks?
  • Kuidas ja miks külalislahkuse edendamine oluline on?
  • Trendid ja tulevik.

 

Tales of Revali elamustuuride giidid Koit-Georg Peterson ja Kaupo Rebane jagavad oma inspireerivat lugu sellest, kuidas nad lõid omanäolise linnatuuri, kus üheks elamusterohkeks tervikuks kokku on saanud jutuvestmine, tänavateater ja traditsiooniline giidindus. Nende tuuride idee on panna külastaja meeli ja kujutlusvõimet kasutades nägema ja tundma, milline võis olla elu Revalis 800 aastat tagasi.

Käsitletavad teemad:

  • Kuidas luua külalisega inimlikku kontakti?
  • Konkurentidest kolleegideks ja miks koostöö oluline on?
  • Enda töörolli nautimine ja sisemise sära äratamine.

 

Miks on külalislahkus oluline?

Külalislahkusel on väga oluline roll külastajate rahulolu, hoiakute ning seeläbi ka ettevõtte ning kogu sihtkoha konkurentsivõime kujundamisel. Külalislahkus võimaldab paremini mõista nii külastajat kui ka oma enda töötajat.

Külalislahkuse arendamine aitab luua veelgi mõnusamat külastajakeskset keskkonda ja muuta oma teenus veelgi meeldivamaks ja nauditavamaks. Seeläbi tõstes nii ettevõtte kui ka sihtkoha kui terviku konkurentsivõimet.

Teenus ei koosne kunagi ainult füüsilisest vaid ka emotsionaalsest väärtusest. Külalislahkus ongi see väärtus, mis paneb kliendid sinust rääkima, taas tulema ja sinu juures rohkem aega veetma.

 

Registreerida saab kuni 28.aprillinihttps://forms.office.com/r/v9tv9aH6f8

Kevadel on veel oodata klienditeenindajatele suunatud praktilist koolitust “Külalislahke teeninduse ABC”.

NB! Koolitus toimub grupi täitumisel. Kohtade arv on piiratud. Koolitust pildistatakse.

 

Koolitus toimub Hiiumaa PATEE programmi raames ning on rahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondist.

Siim Piirak, tel 53313304, e-post siim.piirak@hiiumaa.ee