mai, 2024

09mai10:0016:00Koolitus: Digikanalitesse sisu loomine

Aeg

10:00 - 16:00

Koht

Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse seminariruum

Ürituse info

Sisu loomine on üks olulisemaid veebiturunduse tegevusi, mille eesmärgiks ei ole palju tööd teha, vaid tulemusi saada. Uuringud näitavad, et üle 60% ostuprotsessist toimub enne, kui ettevõttega kontakteerutakse. Õigesti loodud sisu aitab potentsiaalset klienti enda poole kallutada tükk aega enne seda, kui ta on valmis ettevõttega kontakteeruma.

  • Vaatame kõiki sisuformaate tekstist videoni; ka audio, veebipõhised tööriistad, uuringud, statistika jne.
  • Uurime, millised on enamlevinud teemad, mida osalejad võiksid kohe kasutada.
  • Vastavalt oma sihtgrupile tuleb luua ka tooteinfo, teenuste kirjeldused, firmatutvustus, info töötajate kohta ja muu info.
  • Vaatame, kuidas siduda loodav sisumaterjal toodete ja teenustega veebis.
  • Sisuturunduse strateegia rakendamine igapäevases töös; vaatame üle kõik sammud, mis viivad meid valgelt lehelt valmis sisumaterjalini, mis on kliendile vajalik ja aitab otsingumootorites nähtavale tulla.
  • Kuidas võtta oma sisust maksimumi läbi aastate nii, et sellele kuluks võimalikult vähe energiat?
  • Bränd ja arvamusliidriks saamine.
  • Sisuturundus on väikestele ja keskmistele ettevõtetele kõige taskukohasem viis oma brändi ja tuntust kasvatada.

Millal? 09. mai 2024 kell 10.00 – 16.00
Kus? Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse seminariruumis, Vabrikuväljak 1, Kärdla, sissepääs A korpuse uksest.

Registreerimise tähtaeg 02.05.2024. Osalejate arv on piiratud.
Pane end kirja siin: https://forms.office.com/e/jKaFj8gqM1

Osalustasu 65€ (lisandub käibemaks)
Tasumine arve alusel ettenähtud tähtajaks.

* Koolituse kogumaksumus on 2180.- + km, millest 65.- + km on omaosalus osaleja kohta

Koolitaja – Priit Kallas
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg, kes on korraldanud ja läbi viinud üle 700 turunduse ja ettevõtlusega seotud koolituse, seminari ja konverentsi nii eesti kui ka inglise keeles. Ta tegeleb internetiturundusega aastast 1996 ja tema igapäevatöö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub. Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.”

Koolituste sarjas on veel tulemas:

  • 10.09.2024 Chat GPT ettevõttes ja turundustegevustes

Korraldaja kontakt:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee

 

Ole kursis oluliste uudistega!

Vali just endale huvipakkuvad infokirjad

Kasutame küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust meie veebisaidil. Seda veebisaiti sirvides nõustute küpsiste kasutamisega.
X
X