GRUPP ON TÄIS!
Digiturundus ehk internetiturundus on oluline osa tänapäeva ettevõtlusest. Inimesed veedavad täna internetis rohkem aega kui kunagi varem. See mõjutab ka klientide ostukäitumist ning edukas ettevõtja peab olema seal, kus on kliendid.
Neljast õppepäevast koosnev koolitusprogramm „Digitark ettevõtja” annab ülevaate kõige olulisemast, et ise oma turundustegevustega hakkama saada, juhendada oma töötajaid või teadlikult palgata koostööpartnereid.
Koolitusprogramm sobib sulle, kui:
- oled ettevõtja ning pead ise oma tooteid/teenuseid turundama;
- töötad ametikohal, kus sinu tööülesannete hulka kuuluvad ka erinevad turundustegevused ning sa soovid saada laiemat ülevaadet oma töö lihtsustamiseks;
- oled valmis turundusteenused sisse ostma, kuid parima otsuse tegemiseks soovid enne ennast harida;
Koolituse tulemusena oskad:
- valida sobivaid turunduskanaleid;
- mõõta oma müügimudelite tasuvust;
- koostada sisuturunduse plaani ja müügitekste;
- luua/töödelda pilte oma veebikanalite jaoks;
- luua ja hallata oma veebilehte ja/või e-poodi;
- optimeerida oma veebilehte otsingumootoritele ning analüüsida veebilehe liiklust;
- luua Facebooki kampaaniat, fännilehte, maandumislehte ja teha reklaami Facebookis;
- üles ehitada oma e-postiturunduse kampaaniat ning kasutada e-postiturunduse tarkvara;
Lisaks praktilistele oskustele annab koolitusprogramm enesekindlust katsetada ja mõelda laiemalt.
Digiturunduse koolitusprogramm koosneb neljast 1-päevalisest moodulist. Lisaks teooriale tehakse õppe käigus läbi palju praktilisi näiteid.
I moodul – 27.01.2020 kell 9-16.30, lõuna 12.00-12.45
II moodul – 10.02.2020 kell 9-16.30, lõuna 12.00-12.45
III moodul – 25.02.2020 kell 9-16.30, lõuna 12.00-12.45
IV moodul – 09.03.2020 kell 9-16.30, lõuna 12.00-12.45
I moodul
Mooduli I osas tegeleme oma toodete/teenuste analüüsiga, uurime oma konkurente ning vaatame otsa toote/teenuse hinnale. Muu hulgas käsitleme teemasid:
- toote/teenuse analüüs ning turunõudlus
- sihtrühm ja kuidas ma nendeni jõuan
- kes on minu konkurendid
- milline on nõudlus minu toodete/teenuste järele
- kuidas hinnastada oma toodet/teenust
- kuidas arvutada kasumimarginaali
Mooduli II osas vaatame otsa brändile, uurime domeeni registreerimist ja kodulehe tegemist ning sukeldume sotsiaalmeediasse. Käsitlusele tulevad teemad:
- domeeni registreerimine/virtuaalserveri tellimine/seadistamine (zone.ee)
- fännilehtede tegemine sotsiaalmeedias Facebook/Instagram/LinkedIn jt.
- brändi logo loomine (freelancer, fiverr, vabakutselised jne)
- millist platvormi/teemat kodulehe jaoks valida? (wordpress, shopify, magento jt.)
- millised on kodulehe haldusega seotud tegevused/kulud?
- milline koduleht müüb hästi? (CRO)
10.02.2020 kell 9-16.30
II moodul
Mooduli I osas õpime kodulehe seadistamist ja veebianalüütikat ning uurime, kuidas end veebis leitavaks teha. Vaatame:
- Mis on Google Analytics ja kuidas seda lisada/kasutada?
- Kuidas seadistada E-commerce ja miks see vajalik on?
- Kuidas paigaldada Facebooki Pixlit ning mis sellega teha saab?
- Kuidas paigaldada Google taasturunduse koodi ning miks see vajalik on?
- Kuidas optimeerida kodulehte Google otsingutulemustele (yoast SEO näitel)?
- Mis on KPI, kuidas neid seadistada ning miks neid oleks mõistlik mõõta?
Mooduli II osas alustame internetiturunduse strateegia koostamist. Korraliku strateegia aluseks on:
- Kanalite valik (mis on parimad kanalid minu tootele/teenusele)
- Eelarve määramine
- Kampaaniate planeerimine (toote/teenuse sesoonsus)
- Meediaplaani koostamine
25.02.2020 kell 9-16.30
III moodul
Mooduli I osas vaatame, kuidas oma toodet/teenust veebis paremini müüa ning koostame sisuturunduse plaani. Võtame luubi alla:
- Facebooki/Instagrami reklaamivõimalused
- Sõnumite sõnastamine vastavalt sihtgrupile
- Pilditöötlus ja võimalused (canva, bannersnack)
- Google reklaamivõimalused (võrgustik, youtube, gmail)
- Sisuturundus/SEO (blogipostitused ja tootekirjeldused)
- E-maili turundus (mailchimp, sendsmily)
Mooduli II osas uurime kampaanialehtede tegemist ning lisavõimalusi reklaamiks. Teemadeks:
- Kampaanialehtede tegemine/kasutamine
- LinkedIn reklaamivõimalused (b2b sihtimine)
- Kohaliku meedia kasutamine – uudisteportaalid/kataloogid (delfi, postimees, õhtuleht, neti)
- Kohalik E-maili turundus (online.ee, roosaelevant)
- Amazon FBA ja Ebay (toodete müük läbi suurte veebipoodide)
09.03.2020 kell 9-16.30
IV moodul
Mooduli I osas vaatame, kuidas mõõta ja analüüsida oma digiturunduse efektiivsust. Käsitlusele tuleb:
- Erinevate E-kanalite mõõtmine ja analüüs
- Kampaaniate eesmärkide (KPI´de) määramine
- Kampaaniate jooksev jälgimine/optimeerimine
- Kokkuvõte ning järeldused järgmiseks kampaaniaks
Mooduli II osas loome süsteemid ettevõtte edukaks juhtimiseks
- Aja planeerimine (toggl)
- Projektide juhtimine ja meeskonnatöö lihtsustamine/kontrollimine (scoro, teamwork, google drive, skype jt)
- Raamatupidamine (e-arved)
Koolitaja: Heiki Koppelmann (https://dreammarketing.ee/)
NB! Koolitust pildistatakse
Digiturunduse koolitusprogramm toimub Tuuru majas II korruse õppeklassis, aadressil Vabrikuväljak 1, Kärdla.
NB! Koolitus toimub juhul, kui koolitusgrupp komplekteerub. Koolitusgrupi suurus on piiratud.