Ettevõtjale, Koolitused, Uudised

Külalislahke klienditeeninduse koolitus juba mais

Külalislahke klienditeeninduse koolitus Hiiumaal

Meie klienditeenindaja on oma ettevõtte ning Hiiumaa esindaja ja visiitkaart. Klienditeenindajate panusest sõltub, milline on külastaja elamus, kas ta soovitab Hiiumaad tuttavatele ja soovib siia tagasi tulla.

17. mail toimub Hiiumaa turismiinfo leidmisele ja külalislahkele klienditeenindusele keskenduv koolitus. Räägime, millist infot Hiiumaa kohta enim küsitakse ja püüame üheskoos neile vastused otsida. Samuti tutvustame erinevaid Hiiumaaga seotud materjale ja kust infot leida. Seejärel keskendume sellele, kuidas klienditeenindajana erakordset kliendikogemust luua.

Millal? 17.05.2023 kell 10.00 – 16.30
Kus? Hiiumaa Arenduskeskuse II korruse seminariruumis, Vabrikuväljak 1, Kärdla, sissepääs A korpuse uksest.

Osalejate arv 12. Osalejad valitakse vastavalt registreerimisvormil välja toodud osalemise põhjustele ja motivatsioonile.
Registreerimise tähtaeg 05.05.2023.
Pane end kirja siin: https://forms.office.com/e/WCPVhx70zp

Osalustasu:
30€+km ja Hiiumaa Turismiklastri liikmetele 15€+km
Tasumine arvega või kaardimaksega kohapeal (NB! sularahas tasuda ei saa).

KÄSITLUSELE TULEVAD TEEMAD

TUNNE HIIUMAAD: Kristel Üksvärav, Hiiumaa turismiklastri juht
Räägime erinevatest Hiiumaaga seotud infokanalitest sh. hiiumaa.ee veebileht. Saame teada, mida turismiinfost peamiselt küsitakse ja kust leida külastajate küsimustele vastuseid.

KLIENDITEENINDUS: Ege Riitsalu, Olde Hansa restorani endine teenindusjuht, Karusselli puhveti üks loojatest ning psühholoogiline nõustaja ja terapeut
Klienditeenindaja on oma ettevõtte esindaja ja visiitkaart. Tal on otsene kontakt külalisega. Seega on külalislahkuse mõistmine ja edendamine eriti oluline. Külalislahkus on see eriline “miski” mis tavalise teenuse asemel erakordset kliendikogemust loob. Koolitusel õpid praktilisi ja koheselt rakendatavaid oskuseid külalislahke elamuse loomiseks!

KOOLITUSE TULEMUSEL OSALEJA OSKAB:

  • leida vastuseid Hiiumaad puudutavatele küsimustele;
  • oskab navigeerida hiiumaa.ee lehel;
  • mõista sügavamalt külalislahkuse olemust;
  • kujundada veelgi paremaid külalislahkuse hoiakuid;
  • luua igast kokkupuutest külalislahke elamuse;
  • mõista erinevaid klienditüüpe;
  • luua kliendiga väga head ja külalislahket suhet;
  • lahendada keerulisi olukordi;
  • oskab hoida ennast ja oma tiimi liikmeid;
  • mõista ja kujundada klienditeekonda ja külalislahkust;
  • leida ning hoida töökirge ja -sära;

Miks on külalislahkus oluline?
Külalislahkusel on väga oluline roll külastajate rahulolu, hoiakute ning seeläbi ka ettevõtte ning kogu sihtkoha konkurentsivõime kujundamisel. Külalislahkus võimaldab paremini mõista nii külastajat kui ka oma enda töötajat.
Külalislahkuse arendamine aitab luua veelgi mõnusamat külastajakeskset keskkonda ja muuta oma teenus veelgi meeldivamaks ja nauditavamaks. Seeläbi tõstes nii ettevõtte kui ka sihtkoha kui terviku konkurentsivõimet.
Teenus ei koosne kunagi ainult füüsilisest vaid ka emotsionaalsest väärtusest. Külalislahkus ongi see väärtus, mis paneb kliendid sinust rääkima, taas tulema ja sinu juures rohkem aega veetma.

Korraldaja kontakt:
Mari-Liis Hirv, tel. 54 260 601, e-post mari-liis.hirv@hiiumaa.ee

Koolitus toimub Hiiumaa PATEE programmi raames ning on rahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondist.